donderdag 31 januari 2013

Banaan met chocolade cake en chocolade bolletjes

 Nog maar een paar Petit Fours te gaan en dan heb ik ze er allemaal op staan! Joehoe ;P
Deze keer met banaan en chocolade. Favoriet bij mij :)
De kraaltjes kreeg ik van mijn schoonzus. Vroeger had ik ook een grote doos met allemaal van dit soort kraaltjes erin, maar ik was zo dom om die enorme bak aan mijn zusje te geven. Die gaf m weer aan mijn nog jongere zusje, en toen ik er laatst naar vroeg werd me medegedeeld dat die bak in de container gedaan was. Ach ja, ik begrijp het wel, maar nu baal ik er een beetje van :(
Hoe dan ook, ik ben er uiteindelijk ook gekomen. Een leuke vrolijke bijenpetitfour zoals ik hem steeds noem. Oh ja en het patroon is natuurlijk van:Grietjekarwietje

Just a couple of Petit Fours to go and than I will have them all on my blog! Jihaa ;P
This time it's a banana with chocolate cake. And that will be a favorite of mine :)
I've got the small beads from my sister in law. In my younger days I had a very large box with all these kinda beads in it, but I was so stupid to give the box to my younger sister. And she gave it to my other younger sister. So when I asked last time for the box they said that they threw it away.
Ah well I do understand why they did throw it away, but I am still a bit frustrated by my self.
However, I finally did it. A nice colorful bee Petit Four as I call it. Oh, and the pattern is of course from: Grietjekarwietje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten